Byggande

Har varit hos Pjuppi och byggt på ett datorchassi (y) samt spelat en massa
Tror nog jag inte spelat så mycket på hela sommarlovet som jag gjorde den Torsda-Månda, men det har ändå varit några bland de roligaste dagarna på hela sommarlovet!

Kommer åka dit om några veckor igen så att vi kan fortsätta bygga, får se ifall han orkar bygga på egen hand, jag ska iaf när jag väl flyttat te skövde om 2 veckor eller ja, jag kan inte bygga för alla sådanna delar är hemma hos honom, men jag ska löda elektroniken och sånt hade jag tänkt =)

På söndag försvinner jag till Andreas i skövde och ska bo där i en vecka, tar nog inte med mig datorn men får kanske låna en (åteminstånde då o då), jag får se.
Men första veckan lär bli helt fullsmockad med aktiviteter :P

Jag har det väldigt stressigt inför flytten, så mycket att gå igenom!
Packar/Städar vääääääldigt långsamt men jag lär hinna så det är (förhoppningsvis) inga problem =)

Nu ska jag kolla på A Nightmare Before Christmas och om jag orkar så blir det lite Corpse Bride efter det!

Kommentarer
Postat av: Tiiradam (film & foto)

är den?

jag har inte sett den xD

2009-08-19 @ 14:23:37
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0