Lekt med tangentbordet ^^

Har flyttat runt mina tangenter på tangentbordet för att få folk att inte vela sitte vid min dator...tror ni det kommer funka? (A)
Jag orkade inte ta ett extra foto men de står iaf "Your_Angel" dumma "L"et kom inte med >.< haha kass jag är xD


Usch tror nog att jag får tvätta rent tangentbordet igen >.<

Annars händer de inte så mycket, alla ens kompisar som skulle ut i lumpen har försvinnut ut nu så det är ju aningen trist, men de blir nog allt en hel del historier från dem när man träffas :D

Det har blivit mycket bättre mellan mig och den andra personen som nämndes förut, så de är jag glad över och mycket har klarnats ut =D

Hoppas allt är bra med alla andra random personer som möjligtvis kollar in ^^

Kommentarer
Postat av: Lili

sv: haha, precis :D

2009-08-04 @ 14:26:14
URL: http://chiliflakes.blogg.se/
Postat av: Lisa

yeah right, eller hur. Visst att det blivit bättre... kanske på utsidan, men inte insidan. Som sagt, jag skulle inte förlåta dig för det där.

2009-08-04 @ 23:55:26
Postat av: Joel

Men du skulle kunna förlåta en som krossat dig tre gånger?

Det är mänskligt att fela, men de som förstår sig av sina misstag o försöker få det att bli bättre, som inte bara flyr ifrån det hela utan att lösa det de är bra personer.

Men du borde veta att misstag sker, vissa mycket större än andra, detta var ett utav dem, vill du orata mer om detta så kan du gärna ge mig nån kontaktinformation, tack.

2009-08-05 @ 00:09:06
URL: http://armaita.blogg.se/
Postat av: Lisa

Aldrig att jag gör det. Jag behöver inte prata med dig, jag kan prata med den andra personen. You see, hon är min bästa vän och jag vet allting som hon tänker och tycker om det här. So no need to speak with you :)

2009-08-05 @ 12:05:48
Postat av: Joel

Sv Lisa: Jamen det vet inte riktigt jag, så du skulle inte blivit helt krossad om nån du bryr dig om inte skulle vela trösta dig o sedan säger att personen i fråga inte är din vän?

Jag kan inte förstå personer som inte har hjärta nog att kunna förlåta saker, men jag vet att vissa tar längre tid än andra

2009-08-05 @ 12:14:05
URL: http://armaita.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ehm, jag vet att det var så lätt som att hon sa att du bara säger att du är deprimerad och ledsen hela tiden men inte säger varför. Skulle inte du tappa orken att ens försöka då? Hon går igenom samma sak just nu och det har du också någonting att göra med.. varför är det bara du som är med i bilden hela tiden ??

2009-08-05 @ 12:19:05
Postat av: Joel

Nej, jag tappar inte orken.

Den personen kontaktar mig ofta när den är ledsen och jag försöker alltid på nått sätt få den att må bättre, men ni är det sagt att jag bara får personen på andra tankar och att den mår bättre av det.

Jag vet att jag inte säger de jämt men det händer.

Nu är jag i centrum för att du hackar bara på mig och jag försöker försvara mig. jag vet att jag har gjort ett stort misstag och jag mår knappast bra utav det. Det enda du gör är att påminna mig om det misstaget.

Vilket i sig är en bra sak trots allt

2009-08-05 @ 12:29:41
URL: http://armaita.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du pratar i gåtor.

Vet du vad hon gör varje gång du säger förlåt för någonting? Iaf när hon är med mig gör hon det. Hon sjunger en bit ifrån en låt..



I'm sorry

So what?

You dont't think i've said enough? I'm sorry.

I don't care.

2009-08-05 @ 12:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0