Morgon =)

Haha, satt halva natten o grejade med designen o försöka få nått utav de någorlunda snyggt...men man stöter på lite problem när man inte direkt grejat med css :/

Men man hade gott sällskap under tiden, Menk försökte hjälpa te och Hanna och jag hade en väldigt intressant och intensiv diskussion angående trångsynthet och ja jag kämpar vidare på och öppna mig mer inför vissa saker ^^
Tyvärr blev det lite för intensivt och jag blev för off när jag behövde hjälpa en vän, och det var dumt av mig.

Här sitter jag nu, på en fredag med absolut inga planer inför kvällen eller helgen, känns ju bra (y), usch börjar bli ruggigt tråkigt redan nu borde nog kanske ringa Jonas o höra om han vill hitta på nått, fast mitt rum är ju inte direkt så välstädat.

Haha, det är lite svårt o bara skriva ut här te tomma intet men ser de nog mer som ett sätt o skriva av mig, då jag har en hel del tankar så denna bloggen lär nog bli en konstig sak....ungefär som mig =D

Tills vidare så får jag väll öndska alla random filurer en Trevlig helg ;)

Kommentarer
Postat av: Tiiradam (du vet, hon filmnörden som älskar att fota)

fan vad snygg din blogg blev måste jag säga :D jag har bara läst igenom visssa av designadinbloggs inlägg och inte orkat göra dom xD

önska gärna en film som du vill se i mitt nyaste inlägg ;D



varsegod :D

2009-07-24 @ 13:06:30
URL: http://tiiradam.blogg.
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-08-01 @ 12:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0